شرايط گارانتی محصولات شركت ماتريس
شركت ماتريس با استفاده از كاركنان كارآمد، متخصص و جوان و راه اندازی شعبات و نمايندگی های خدمات پس از فروش متعدد در سراسر ايران و افزايش سطح كيفی و تنوع خدمات آن موفق گرديده سريع ترين و كاراترين سرويس و پشتيبانی را منطبق با پيشرفته ترين روش های شركتهای مشابه خارجی به خريداران كالاهای خود ارائه نمايد. چگونگی و حجم فعاليت بسياری از مشتريان ما در محيط های كاری بسيار حساس، از جمله كل شبكه بانكی، سازمانها ، وزارتخانه ها و .... در سراسر كشور، ايجاب ميكند كه دستگاههای آنها هميشه آماده به كار باشند. لذا جهت پاسخگويی بهتر به اين نياز، با اتكا بر تجربه مثبت گذشته و جديدترين نرم افزار مديريت سرويس، اين شركت برای هر گروه از كالاهای تحت پوشش خود بخشهای جداگانه ای را اختصاص داده است كه هر يك دارای تشكيلاتی مشتمل بر سرويس و تعميرات، آموزش و كنترل كيفيت می باشند.
بخش پاسخگويی به مشتريان▲
بخش فنی▲
بخش خدمات پس از فروش▲
  • نکاتی که باید به آن توجه شود :
  • همراه داشتن کارت گارانتی جهت استفاده از مزایای گارانتی الزامی است.
  • وظیفه حفظ و نگهداری کارت گارانتی بعهده مشتری بوده و المثنی صادر نمیگردد.
  • زمان انقضاء گارانتی بر اساس تاریخ ثبت شده در کارت گارانتی یا بر چسب گارانتی محاسبه می گردد.
  • تحویل و دریافت کالای معیوب به مرکز یا نمایندگی های خدمات به عهده صاحب کالا می باشد.
  • مدت پاسخگویی دفاتر شهرستان 7 روز کاری و در تهران 5 روز کاری می باشد.
  • در هنگام خرید، مشتری موظف به بررسی سلامت فیزیکی کالا، کامل بودن ملحقات، کنترل صحت مشخصات فنی و سریال درج شده در کارت گارانتی با سریال کالا می باشد.
  • جابجایی، مخدوش یا پاره شدن کارت گارانتی یا هر یک از برچسب های سریال، هولوگرام، ظرفیت فلش ها، بارکد، صدمات فیزیکی و عیوب ظاهری که در اثر ضربه، آتش، مواد شیمیایی، مایعات، نوسانات برق و استفاده نا صحیح و دستکاری افراد غیر مجاز ایجاد شوند موجب ابطال گارانتی می گردد و در صورتی که قابل تعمیر باشد، پس از پرداخت هزینه تعمیر توسط مشتری تعمیر می گردد.
  • عدم سازگاری قطعه با سایر قطعات سیستم به منزله معیوب بودن آن نبوده و در صورت گذراندن مراحل تست و حصول اطمینان از سالم بودن قطعه توسط مرکز خدمات به صاحب قطعه عودت داده می شود.
  • مسئولیت تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات مهم، فقط و فقط بعهده مشتری خواهد بود و شرکت ارائه دهنده خدمات مسئولیتی در قبال اطلاعات از دست رفته ندارد.
  • چنانچه پس از بررسی و تست فنی، خرابی قطعه خارج از شرایط گارانتی تشخیص داده شود، قطعه به صاحب آن عودت داده شده و شرکت مسئولیتی در قبال قطعه فوق نخواهد داشت و قطعه در چرخه کالای خارج از گارانتی قرار خواهد گرفت.
  • تشخیص گارانتی و یا خارج از گارانتی بودن کالا بعهده کارشناسان شرکت ماتریس خواهد بود.
  • شرکت بر اساس تشخیص کارشناس خود، کالای تحت پوشش گارانتی را با استفاده از قطعات اصلی، تعمیر یا با نمونه سالم مشابه تعویض خواهد کرد درستی عملکرد قطعات تعمیر یا تعویض شده در مدت ضمانت، تا پایان مدت گارانتی دستگاه تضمین می شود.
  • پیکسل سوخته و معیوب صفحه نمایش (LCD/LED) کمتر از 4 عدد شامل گارانتی نمی باشد.
  • تجهیزات جانبی نوت بوک مانند میکروفون، ماوس، هدفون و غیره شامل یک ماه گارانتی می باشند.
  • كالاهای آماده تحویل در صورت درخواست در حضور مشتری تست خواهد شد.
  • قطعات معیوب بایستی به صورت مجزا و خارج از سیستم ( کیس ) به مرکز یا نمایندگی های خدمات ارجاع شوند.
  • فروشنده نوت بوک موظف به نصب برچسب پلمپ در پشت نوت بوک بوده و خریدار موظف به حفظ و نگهداری آن می باشد.
  • گارانتی شرکت محدود به برطرف کردن اشکالات سخت افزاری دستگاه تحت پوشش ضمانت است. خدمات نرم افزاری اعم از تهیه یا کپی یا نصب Recovery DVD ، نصب و ارتقاء سیستم عامل، درایورها، نرم افزارهای کاربردی، ویروس زدایی، تهیه پشتیبان از فایلهای مورد نیاز، بازیابی رمز عبور Setup یا رمز عبور سیستم، مشکلات نرم افزاری و سایر خدمات نرم افزاری اساساً مربوط به کاربر است و کلاً جزو تعهدات شرکت دراین گارانتی نیست . در صورتی که به منظور تکمیل مراحل تعمیرات نیاز به انجام هر یک از موارد فوق الذکر باشد، هزینه آن بر عهده خریدار خواهد بود.
  • در طول قرارداد گارانتی چنانچه کالای معیوب دیگر تولید نشود، کالای همردیف جایگزین و یا در قبال دریافت ما به التفاوت، کالایی با مدل بالاتر تحویل میگردد.
  • صاحب قطعه یا نماینده او اعم از کارپرداز یا پیک موتوری و غیره در هنگام تحویل گرفتن قطعه موظف به تست ظاهری و دقت در موارد ابطال گارانتی می باشند. در غیر این صورت پس از تحویل هیچ گونه مسئولیتی در قبال موارد ابطال بوجود آمده به عهده مرکز خدمات نمی باشد.
  • مسئولیت بسته بندی صحیح کالا هنگام ارسال بعهده فرستنده می باشد و توصیه می گردد حتی المقدور از بسته بندی اصلی بدون لوازم جانبی و ملحقات جهت ارسال استفاده گردد. بدیهی است صدمات ناشی از بسته بندی نا صحیح بعهده فرستنده می باشد.
  • تحویل کالا به دفتر خدمات به منزله عدم نیاز به اطلاعات برروی هارد دستگاه و پذیرفتن تمامی موارد ذکر شده می باشد.
  صفحه اصلی

|

ماتريس

|

محصولات

|

ارتباط با ما

|

جستجو  

كليه حقوق مادی و معنوی اين سايت متعلق به شركت ماتريس می باشد. © ماتريس 1396