در شرایط رقابتی امروز، کشف نیازها و خواسته های مشتریان و برآورده ساختن آنها قبل از رقبا ، یک شرط اساسی موفقیت برای شرکت ها است . خدمت یا محصولی که نتواند نیازها ، خواسته ها و انتظارات مشتریان را برآورده کند ، ایده آل محسوب نمی شود . هر سازمان یا شرکت باید ترکیب مناسب ، عملکرد مناسب ، دوام مناسب و قیمت مناسب را در مورد هر محصول یا خدمت در نظر بگیرد . باید در نظر داشت که این موضوع در صنعت IT و کامپیوتر نیز جایگاه ویژه ای به خود اختصاص داده است . همه ساله سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با همکاری انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان آن دسته از واحدهای تولیدی و خدماتی که در جهت رعایت حقوق مشتریان فعالیت موثری داشته اند را بر اساس ضوابط خاصی شناسایی و تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان را به آنها اعطا می کند .
از جمله شرایط اخذ تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان که شرکت ماتریس نیز مفتخر به دریافت آن شده است ،عبارتند از : رعایت شاخص های ارزیابی و سنجش واحدهای تولیدی ، کسب حداقل 70 درصد رضایت مندی مشتریان ، رعایت شاخص های مربوط به کیفیت کالاها و خدمات ، رعایت الزامات قیمتی تعیین شده ، داشتن نمایندگی ها و خدمات پس از فروش مناسب در سراسر کشور ، داشتن نشان تجاری مستقل ، داشتن پروانه بهره برداری که در حال حاضر شرکت ماتریس تنها تولید کننده این محصولات است ، تولید حداقل 50 درصد ظرفیت اسمی که تمامی این موارد توسط حوزه های ارزیاب ، کمیته فنی و شورای سیاست گذاری انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان سنجیده می شود .
شرکت ماتریس با داشتن تمامی این شرایط و کسب امتیازات بالاتر از حداقل های تعیین شده مفتخر به کسب این گواهینامه در صنعت لپ تاپ و کامپیوترهای بدون کیس در کشور گردید
|