شرايط گارانتی محصولات شركت ماتريس

شرکت ماتریس با توجه به اهميت اصل تضمین كيفيت کالا، همواره تلاش نموده تا با بهره گیری از كارشناسان متخصص، امکانات بروز، دانش فنی غنی و دارا بودن شعب و نمايندگی های متعدد خدمات پس از فروش در سراسر کشور، خدماتی متمایز و متنوع در اختیار مصرف کنندگان كالاهای خود قرار دهد. بهره ‌مندی از انبار گسترده قطعات یدکی و اتوماسیون جامع مدیریت خدمات پس از فروش، مرکز تماس و امداد، و دریافت نظرات از طریق صدای مشتری نیز در همین راستاست تا پاسخگوی نیازهای مشتریان در هر زمان باشد. کسب رتبه اول در زمینه ارائه خدمات پس از فروش از شورای عالی انفورماتیک کشور و دریافت تندیس ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان بطور مستمر در هر سال از افتخارات این مجموعه می باشد.

بخش پاسخگويی به مشتريان

بخش پاسخگويی به مشتريان

بخش فنی

بخش فنی

بخش خدمات پس از فروش

بخش خدمات پس از فروش

نکات قابل توجه :

  1. ارائه کارت گارانتی جهت استفاده از گارانتی کالا الزامی است و زمان انقضاء گارانتی بر اساس تاریخ درج شده در آن محاسبه می گردد. مخدوش یا پاره شدن کارت گارانتی یا هر یک از برچسب های شناسایی کالا، سریال، هولوگرام، بارکد، موجب ابطال گارانتی می گردد.
  2. در هنگام خرید، مشتری موظف به بررسی سلامت فیزیکی کالا، کامل بودن ملحقات، کنترل صحت مشخصات فنی و سریال درج شده در کارت گارانتی با سریال کالا و جعبه آن می باشد.
  3. مسئولیت تحویل کالای معیوب به نزدیکترین نمایندگی و دریافت آن بعهده ی صاحب کالا میباشد.
  4. تشخیص گارانتی و یا خارج از گارانتی بودن کالای ارجاعی به مراکز خدمات پس از فروش ماتریس، فقط بعهده کارشناسان این مراکز خواهد بود.
  5. مدت زمان پاسخگویی مراکز ارائه دهنده خدمات پس از فروش، 1 تا 10 روز کاری پس از پذیرش کالا می باشد.
  6. ضمانت کالا، محدود به عیوب سخت افزاری و فنی ناشی از ساخت بوده و شامل ایرادات ناشی از حمل و نقل، بلایای طبیعی یا حوادث غیر مترقبه، ضربه، آتش، نفوذ مایعات یا مواد شیمیایی، شکستگی، خراشیدگی، تغییر شکل، زنگ زدگی، اکسیدگی، نوسانات برق یا عیوب مربوط به استفاده در محیط های آلوده، رطوبتی و یا پرگرد و غبار، تغییر در قطعات، آسیب دیدگی کانکتور ورودی برق، کابل و استفاده ناصحیح از دستگاه و پورتهای ورودی و خروجی، بکارگیری آداپتور و باطری متفرقه، دستکاری، تنظیم یا تعمیر توسط افراد غیر مجاز نمی باشد. در صورت درخواست مشتری و امکان تعمیر کالا، خدمات ارائه شده، مشمول پرداخت هزینه خواهد بود.
  7. گارانتی شرکت ماتریس محدود به برطرف کردن اشکالات سخت افزاری بوده و خدمات نرم افزاری اعم از تهیه ایمیج، نصب ریکاوری، نصب و ارتقاء سیستم عامل، درایورها، نرم افزارهای کاربردی، ویروس زدایی، بازیابی اطلاعات، تهیه پشتیبان از فایلهای مورد نیاز، بازیابی رمز عبور، مشکلات و خدمات نرم افزاری شامل گارانتی نمی باشد و درصورت درخواست مشتری، مشمول پرداخت هزینه خواهد بود.
  8. بررسی تطابق شرایط گارانتی با وضعیت فعلی کالای مشتری و همچنین تشخیص عیوب آن، صرفا بر عهده ی مراکز مجاز خدمات پس از فروش ماتریس می باشد.
  9. مراکز خدمات ماتریس هیچگونه مسئولیتی در قبال اطلاعات ذخیره شده مشتری در دستگاه قبل از دریافت و یا در مراحل تعمیر و جایگزینی ندارد. لذا توصیه می گردد همواره و بخصوص پیش از ارسال دستگاه از تمامی اطلاعات لازم، نسخه پشتیبان تهیه گردد.
  10. تعداد پیکسل سوخته کمتر از 3 عدد در حد استاندارد بین المللی بوده و از 3 عدد به بالا شامل گارانتی تعویض صفحه نمایش می شود.
  11. تجهیزات جانبی محصول مانند آداپتور و باطری تا انتهای دوره‌ی گارانتی دستگاه دارای گارانتی خواهند بود.
  12. صاحب کالا یا نماینده او اعم از کارپرداز یا پیک و غیره در هنگام تحویل گرفتن کالا موظف به بررسی ظاهری و دقت در موارد ابطال گارانتی می باشد. لذا پس از تحویل هیچ گونه مسئولیتی در قبال موارد ابطال بوجود آمده به عهده مراکز خدمات پس از فروش ماتریس نمی باشد.
  13. شرکت در قبال کلیه خدمات ارائه‌ شده فاکتور ارائه می نماید.
  14. تعمیرات انجام شده و قطعات مصرف شده بمدت 6 ماه دارای گارانتی خواهد بود. گارانتی قطعات و خدمات انجام شده، فقط در قبال سلامت هولوگرام نصب شده و ارائه‌ی اصل فاکتور خدمات دارای اعتبار خواهد بود
  15. چنانچه پس از بررسی و تست فنی، خرابی قطعه خارج از شرایط گارانتی تشخیص داده شود، تعمیر آن در چرخه کالای خارج از گارانتی قرار خواهد گرفت.
  16. در طول مدت گارانتی چنانچه محصول معیوب قابل تعمیر باشد تعمیر گردیده، و در غیر اینصورت بر اساس تشخیص کارشناسان فنی شرکت ماتریس نسبت به تعویض آن با مدل همردیف و یا بالاتر در قبال دریافت ما به التفاوت و کسر استهلاک اقدام می گردد.
  17. محصولات سبد کالایی شرکت ماتریس دارای حداقل 18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می باشند.
  18. در صورت مراجعه‌ی بیش از 3 بار برای یک دستگاه با ایراد مشابه سخت افزاری، دستگاه برای مشتری تعویض خواهد شد. تشخیص ایراد بعهده‌ی کارشناسان شرکت ماتریس خواهد بود.
  19. در صورت بروز حوادث غیر مترقبه که باعث تعلیق شرکت گردد، به میزان زمان تعلیق شرکت، به تاریخ گارانتی کالاها افزوده خواهد شد.
  20. در صورت بروز عیوب ذاتی در سه ماهه اول خرید دستگاه، کالا برای مشتری تعویض خواهد شد. تشخیص عیب بعهده‌ی کارشناسان شرکت ماتریس خواهد بود.
  21. در موارد خاص، بنا به درخواست مشتری و به تشخیص مرکز خدمات در صورت طی شدن زمان تعمیرات مقرر و طولانی شدن روند تعمیر، دستگاه جایگزین در اختیار ایشان قرار گرفته و یا بازای هر هفته تاخیر، یکماه به مدت گارانتی افزوده خواهد شد.
  22. در صورت وجود ایراد فراگیر در محصولات سبد کالایی، شرکت ماتریس ضمن اعلام ایراد در سایت رسمی خود، اقدام به فراخوان جهت رفع ایراد و یا جایگزینی کالا با کالای دیگری می نماید. تشخیص تعویض و یا رفع اشکال دستگاه بعهده‌ی کارشناسان شرکت ماتریس خواهد بود.
  23. مشتریان میتوانند هرگونه انتقاد، پیشنهاد و یا شکایت خود را از طریق شماره‌ تلفن 2707-021 و یا از طریق ایمیل Services@matris.co.ir با شرکت ماتریس در میان بگذارند.

رویه های بازگرداندن کالا

شرکت ماتریس بمنظور رضایت مندی مشتریان در خصوص دریافت مطلوب و فاقد عیب و ایراد کالای خریداری شده، 7 روز فرصت برای بازگرداندن کالا، در صورت دارا بودن یکی از شرایط زیر در نظر گرفته است :

  1. اگر کالای خریداری شده، دارای ایراد سخت افزاری باشد.
    • ایراد سخت افزاری کالا، باید به تایید کارشناسان شرکت ماتریس برسد. در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر و بدون ایراد تشخیص داده شود، کالا به مشتری عودت داده می‌شود.
  2. اگر مشخصات کالای خریداری شده با اطلاعات مندرج بر روی جعبه اصلی و یا وب سایت شرکت ماتریس مغایرت داشته باشد.
    • وجود مغایرت، باید حداکثر تا 24 ساعت پس از دریافت کالا، از طریق ایمیل SERVICES@MATRIS.CO.IR و یا مراجعه حضوری به واحد خدمات پس از فروش ماتریس اطلاع داده شود.
  3. اگر کالای خریداری شده، دارای ایراد فیزیکی و ظاهری باشد.
    • وجود آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، از طریق ایمیل SERVICES@MATRIS.CO.IR و یا مراجعه حضوری به واحد خدمات پس از فروش ماتریس اطلاع داده شود.
    • ایرادات ظاهری ، خط و خش و یا شکستگی ناشی از حمل و نقل ، نصب و راه اندازی، کاربرد غیرمعمول و نگهداری و استفاده‌ی ناصحیح از کالا، شامل این سرویس نمی‏‏‌شود.
  4. اگر مشتری از خرید خود منصرف شود.
    • انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق می‌گیرد که باز نشده باشد. هرگونه تغییر، باز کردن بسته‌بندی اولیه، پلمب، برچسب‌ها و حتی نایلون وکیوم و شیرینگ، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.
    • توجه 1 : استفاده از سرویس 7 روز بازگشت، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در جعبه اصلی و بهمراه کلیه ملحقات آن بازگردانده شود. (وجود هر گونه برچسب و نوشتن توضیحات بر روی جعبه کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد)
      توجه 2 : پس از بررسی کالای مرجوعی توسط کارشناسان شرکت ماتریس، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر و بدون ایراد تشخیص داده شود، کالا به مشتری عودت داده می‌شود.
كليه حقوق مادی و معنوی اين سايت متعلق به شركت ماتريس می باشد. © ماتريس 1397