شرايط گارانتی محصولات شركت ماتريس

شركت ماتريس با استفاده از كاركنان كارآمد، متخصص و جوان و راه اندازی شعبات و نمايندگی های خدمات پس از فروش متعدد در سراسر ايران و افزايش سطح كيفی و تنوع خدمات آن موفق گرديده سريع ترين و كاراترين سرويس و پشتيبانی را منطبق با پيشرفته ترين روش های شركتهای مشابه خارجی به خريداران كالاهای خود ارائه نمايد. چگونگی و حجم فعاليت بسياری از مشتريان ما در محيط های كاری بسيار حساس، از جمله كل شبكه بانكی، سازمانها ، وزارتخانه ها و .... در سراسر كشور، ايجاب ميكند كه دستگاههای آنها هميشه آماده به كار باشند. لذا جهت پاسخگويی بهتر به اين نياز، با اتكا بر تجربه مثبت گذشته و جديدترين نرم افزار مديريت سرويس، اين شركت برای هر گروه از كالاهای تحت پوشش خود بخشهای جداگانه ای را اختصاص داده است كه هر يك دارای تشكيلاتی مشتمل بر سرويس و تعميرات، آموزش و كنترل كيفيت می باشند. شركت ماتريس با استفاده از كاركنان كارآمد، متخصص و جوان و راه اندازی شعبات و نمايندگی های خدمات پس از فروش متعدد در سراسر ايران و افزايش سطح كيفی و تنوع خدمات آن موفق گرديده سريع ترين و كاراترين سرويس و پشتيبانی را منطبق با پيشرفته ترين روش های شركتهای مشابه خارجی به خريداران كالاهای خود ارائه نمايد. چگونگی و حجم فعاليت بسياری از مشتريان ما در محيط های كاری بسيار حساس، از جمله كل شبكه بانكی، سازمانها ، وزارتخانه ها و .... در سراسر كشور، ايجاب ميكند كه دستگاههای آنها هميشه آماده به كار باشند. لذا جهت پاسخگويی بهتر به اين نياز، با اتكا بر تجربه مثبت گذشته و جديدترين نرم افزار مديريت سرويس، اين شركت برای هر گروه از كالاهای تحت پوشش خود بخشهای جداگانه ای را اختصاص داده است كه هر يك دارای تشكيلاتی مشتمل بر سرويس و تعميرات، آموزش و كنترل كيفيت می باشند.

بخش پاسخگويی به مشتريان

بخش پاسخگويی به مشتريان

بخش فنی

بخش فنی

بخش خدمات پس از فروش

بخش خدمات پس از فروش

نکات قابل توجه :

  1. ارائه کارت گارانتی جهت استفاده از خدمات گارانتی الزامی است.
  2. وظیفه حفظ و نگهداری کارت گارانتی بعهده مشتری بوده و المثنی صادر نمیگردد.
  3. زمان انقضاء گارانتی بر اساس تاریخ درج شده در کارت گارانتی محاسبه می گردد.
  4. مسئولیت تحویل و دریافت کالا به / از دفتر مرکزی تهران بعهده صاحب کالا خواهد بود.
  5. هزینه‌ی ارسال / دریافت کالا از/ به دفاتر خدمات شهرستان، بصورت یکطرف با مشتری و یکطرف با شرکت خواهد بود.
  6. کلیه کالاهای MSI و Edifier دارای 18 ماه گارانتی میباشد.
  7. مدت پاسخگویی مرکز خدمات تهران 2 تا 5 روز کاری و سایر نمایندگی ها 7 تا 10 روز کاری می باشد.
  8. در هنگام خرید، مشتری موظف به بررسی سلامت فیزیکی کالا، کامل بودن ملحقات، کنترل صحت مشخصات فنی و سریال درج شده در کارت گارانتی با سریال کالا می باشد.
  9. مخدوش یا پاره شدن کارت گارانتی یا هر یک از برچسب های شناسایی کالا، سریال، هولوگرام، بارکد، موجب ابطال گارانتی می گردد.
  10. صدمات فیزیکی و عیوب ظاهری که در اثر استفاده نا صحیح، ضربه، آتش، مواد شیمیایی، مایعات، نوسانات برق و دستکاری افراد غیر مجاز ایجاد شوند موجب ابطال گارانتی می گردد.
  11. عدم سازگاری قطعه با سایر قطعات PC به منزله معیوب بودن آن نبوده و در صورت گذراندن مراحل تست و حصول اطمینان از سالم بودن قطعه توسط مرکز خدمات به صاحب قطعه عودت داده می شود.
  12. مسئولیت تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات موجود برروی هارد دستگاه ، فقط و فقط بعهده مشتری خواهد بود و شرکت ارائه دهنده خدمات، مسئولیتی در قبال اطلاعات از دست رفته ندارد.
  13. چنانچه پس از بررسی و تست فنی، خرابی قطعه خارج از شرایط گارانتی تشخیص داده شود، تعمیر آن در چرخه کالای خارج از گارانتی قرار خواهد گرفت.
  14. تشخیص گارانتی و یا خارج از گارانتی بودن کالا بعهده کارشناسان شرکت ماتریس خواهد بود.
  15. شرکت بر اساس تشخیص کارشناس خود، کالای تحت پوشش گارانتی را با استفاده از قطعات اصلی، تعمیر یا با نمونه سالم مشابه تعویض خواهد کرد.
  16. پیکسل سوخته و معیوب صفحه نمایش (LCD/LED) کمتر از 4 عدد شامل گارانتی نمی باشد.
  17. تجهیزات جانبی نوت بوک مانند میکروفون، ماوس، هدفون و غیره شامل گارانتی نمیباشد. آداپتور و باطری تا انتهای دوره‌ی گارانتی کالا دارای گارانتی خواهد بود.
  18. قطعات معیوب PC می بایست به صورت مجزا و خارج از کیس به مرکز یا نمایندگی های خدمات ارجاع شوند.
  19. گارانتی شرکت محدود به برطرف کردن اشکالات سخت افزاری کالا تحت پوشش ضمانت است. خدمات نرم افزاری اعم از تهیه، کپی یا نصب ریکاوری، نصب و ارتقاء سیستم عامل، درایورها، نرم افزارهای کاربردی، ویروس زدایی، تهیه پشتیبان از فایلهای مورد نیاز، بازیابی رمز عبور Setup یا رمز عبور System، مشکلات نرم افزاری و سایر خدمات نرم افزاری اساساً مربوط به کاربر است و کلاً جزو تعهدات شرکت دراین گارانتی نیست . در صورتی که به منظور تکمیل مراحل تعمیرات نیاز به انجام هر یک از موارد فوق الذکر باشد، هزینه آن بر عهده کاربر خواهد بود.
  20. در طول قرارداد گارانتی و پشتیبانی چنانچه کالای معیوب دیگر تولید نشود، کالای همردیف جایگزین و یا در قبال دریافت ما به التفاوت، کالایی با مدل بالاتر تحویل میگردد.
  21. صاحب قطعه یا نماینده او اعم از کارپرداز یا پیک موتوری و غیره در هنگام تحویل گرفتن کالا موظف به تست ظاهری و دقت در موارد ابطال گارانتی می باشد. پس از تحویل کالا هیچ گونه مسئولیتی در قبال موارد ابطال بوجود آمده به عهده مرکز خدمات نمی باشد.
  22. مسئولیت بسته بندی صحیح کالا هنگام ارسال بعهده فرستنده می باشد و توصیه می گردد حتی المقدور از بسته بندی اصلی بدون لوازم جانبی و ملحقات جهت ارسال استفاده گردد. بدیهی است صدمات ناشی از بسته بندی نا صحیح بعهده فرستنده می باشد.
  23. تحویل کالا به مرکز خدمات به منزله عدم نیاز به اطلاعات موجود برروی هارد دستگاه و پذیرفتن تمامی موارد ذکر شده می باشد.
  24. تعمیرات انجام شده و قطعات مصرف شده بمدت 6 ماه دارای گارانتی خواهد بود.
  25. شرکت در قبال ارائه‌ی خدمات گارانتی و فاقد گارانتی، فاکتور ارائه مینماید.
  26. گارانتی قطعات و خدمات انجام شده، فقط در قبال سلامت هولوگرام نصب شده و ارائه‌ی اصل فاکتور خدمات دارای اعتبار خواهد بود.
  27. در صورت مراجعه‌ی 3 بار یکدستگاه با عیب مشابه سخت افزاری، کالا برای مشتری تعویض خواهد شد. تشخیص عیب بعهده‌ی کارشناسان شرکت خواهد بود.
  28. در صورت بروز حوادث غیر مترقبه که باعث تعلیق شرکت گردد، به میزان زمان تعلیق شرکت، به تاریخ گارانتی کالاها افزوده خواهد شد.
  29. مشتریان میتوانند هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایات خودرا از طریق شماره‌ی 2707-021 ، از طریق ایمیل و یا با مراجعه به سایت شرکت به مسئولین اعلام نمایند.
  30. در صورت بروز عیوب ذاتی در سه ماهه اول خرید دستگاه، کالا برای مشتری تعویض خواهد شد. تشخیص عیب بهعده‌ی کارشناسان شرکت خواهد بود.
  31. در صورت وجود ایراد فراگیر روی محصولات سبد کالایی، شرکت ماتریس ضمن اعلام ایراد در سایت رسمی خود، اقدام به فراخوان جهت رفع ایراد و یا جایگزینی کالا با کالای دیگری مینماید. تشخیص تعویض و یا رفع اشکال دستگاه بعهده ی کارشناسان شرکت خواهد بود.
  32. کلیه کالاهای MSI وEdifier با توجه به دسته بندی شرکت تولید کننده، پس از دوره ی گارانتی دارای پنج سال خدمات پس از فروش میباشند.
  33. در صورت طولانی شدن غیر طبیعی روند ارائه ی خدمات پس از فروش، در صورت نیاز و اعلام مشتری، دستگاه جایگزین در اختیار ایشان قرار خواهد گرفت. شرکت در رابطه با دستگاه جایگزین با توجه به نیاز مشتری به نرم افزارهای خاص تعهدی نداشته و مسئولیت نصب سیستم عامل و نرم افزارهای مورد نیاز بعهده ی مشتری خواهد بود.
كليه حقوق مادی و معنوی اين سايت متعلق به شركت ماتريس می باشد. © ماتريس 1396